Сайт учителя української мови та літератури

Понеділок, 20.05.2024, 14:42

Вітаю Вас Гість | RSS | Головна | Блог | Реєстрація | Вхід

Головна » 2011 » Грудень » 05
  Шановні учні 5, 9, 11 класів!!!
На цьому сайті в розділах "Каталог файлов", "Каталог статей" ви зможете знайти багато цікавої інформації для підготовки до уроків з української мови та літератури! Бажаю успіху!
Категорія: вчитель - учню | Переглядів: 388 | Додав: :) | Дата: 05.12.2011

Контрольна робота з теми « Творчість Івана Котляревського»

1.       ... Читати далі »

Категорія: вчитель - учню | Переглядів: 5548 | Додав: :) | Дата: 05.12.2011

Шановні учні 11 класу! Цю презентацію ви зможете знайти в розділі "Каталог файлів. Українська мова та література". Бажаю успіхів у вивченні теми!

Категорія: вчитель - учню | Переглядів: 686 | Додав: :) | Дата: 05.12.2011

    КВІТИ - СИМВОЛИ УКРАЇНСЬКОГО ВІНОЧКА


Квітів яскравих барвисті узори 

Сяють в віночку, як вранішні зорі.

Кожна говорить до нас, промовляє,

Про свої символи розповідає.

Запашні чорнобривці – це кожен знає –

Символ Вкраїни, рідного краю.

Цвіт незабудки – пам’ять про рід

Й вірну любов – панацею від бід.

Безсмертник – здоров’я,

барвінок – життя.

Ромашки – це юність і доброта.

Мак – мужність, молодість і краса,

Вогонь ясний, що не згаса,

Та водночас – печаль і ... Читати далі »

Категорія: корисна інформація | Переглядів: 1863 | Додав: :) | Дата: 05.12.2011

     Основні правила вибору професії



1. Дізнайся як можна більше про різні професії (інформація від вчителів, психолога, батьків, знайомих з літератури, Інтернету і т.п.), щоб було із чого вибирати.

2. Склади для себе оглядову схему для орієнтації в світі професій. Не забудь включити в неї інформацію про основні вимоги, які ставить професія до особистих якостей людей.

3. Збери інформацію про те, які професії користуються попитом сьогодні на ринку праці, і які будуть потрібні через 3-5 років.

4. Розглянь можливості і обмеження, які обумовлені особливостями твоєї сім'ї, а також можливості ... Читати далі »
Категорія: корисна інформація | Переглядів: 610 | Додав: :) | Дата: 05.12.2011

    Золоті заповіді батькам

Шановні батьки! Давайте вчитися виховувати наших дітей, пізнавати те, чого ми не знаємо, знайомитись з основами педагогіки, психології, права, якщо насправді любимо своїх дітей і бажаємо їм щастя. Ці рекомендації допоможуть вам швидше набути батьківської мудрості.


1. Ніколи не кажіть, що у вас немає часу виховувати свою дитину, бо це означатиме: мені ніколи її любити.

2. Не сприймайте с ... Читати далі »
Категорія: вчитель - батькам | Переглядів: 519 | Додав: :) | Дата: 05.12.2011

   Рекомендації батькам учнів середніх класів щодо підготовки домашніх завдань



1. Намагайтеся створити умови, які полегшують навчання дитини:

- побутові ( повноцінне харчування, режим, спокійний сон, затишна атмосфера, зручне місце для занять);
- емоційні ( демонструйте віру в дитину, не втрачайте надії на успіх, виявляйте терпіння, не ображайте в разі невдач);
- культурні (забезпечте дитину довідниками, словниками, посібниками, атласами, книгами зі шкільної програми; разом дивіться навчально-пізнавальні програми, обговорюйте побачене).

... Читати далі »

Категорія: вчитель - батькам | Переглядів: 596 | Додав: :) | Дата: 05.12.2011

  ВІД ЧОГО ЗАЛЕЖИТЬ УСПІХ ВИХОВАННЯ В СІМ’Ї



1. Сприятливий мікроклімат у родині.

2. Спільна діяльність членів сім’ї.

3. Справедливий розподіл обов’язків, взаємодопомога та взаємопідтримка.

4. Спільний життєвий світогляд.

5. Оптимістичні настрої родини.

6. Особистий приклад батьків – головний метод родинного виховання (наслідування досвіду).

7. Шанування членів родини, повага до старших.

8. Бережливе ставлення до природи.

9. Активна участь дітей у сімейному житті.

10. Відсутність насилля в ... Читати далі »
Категорія: вчитель - батькам | Переглядів: 629 | Додав: :) | Дата: 05.12.2011

     „Ми за здоровий спосіб життя”
Психологічний тренінг
1. Знайомство. Метод „Незакінчене речення”

Назвіть своє ім’я.

Що ви найбільше цінуєте в людині, товаришеві?

2. Ознайомлення з програмою „Життя без гачка”.

Робота програми спрямована на вирішення таких завдань:

- оволодіння конкретними психологічними знаннями;

- розвиток здатності адекватного і найповнішого пізнання себе та інших людей;

- забезпечення засобами самопізнання;

- підвищення усвідомлення щодо власної значущості, цінно ... Читати далі »
Категорія: корисна інформація | Переглядів: 1002 | Додав: :) | Дата: 05.12.2011

Как сохранить зрение за школьной партой


Существуют заболевания, которые чаще всего развиваются в школьные годы. Среди них - близорукость и астигматизм, занимающие одни из первых мест. Как их избежать?

При близорукости (миопия) плохо различаются предметы, расположенные на дальнем расстоянии. Как объясняют офтальмологи, изображение приходится не на определенную область сетчатки, а расположено в плоскости перед ней, поэтому оно воспринимается как нечеткое. Происходит это из-за несоответствия силы оптической системы глаза и его длины. Обычно при близорукости размер глазного яблока увеличен, и чем больше это увеличение, тем сильнее близорукость.

Астигматизм связан с нарушением формы хрусталика или роговицы, в результате чего теряется способность к четкому видению (предметы видятся расплывчатыми). Заболевание разви ... Читати далі »
Категорія: вчитель - батькам | Переглядів: 543 | Додав: :) | Дата: 05.12.2011

    Як опрацювати статтю

1. Запам'ятай, як називається стаття і хто її автор.

2. Прочитай статтю. Які слова і вирази тобі незрозумілі? З'ясуй їх значення.

3. Про кого або про що ця стаття?

4. Про які явища природи або події розповідається в статті?

5. Поділи статтю на частини. Виділи головне в кожній частині. Озаглав частини. Склади план.


6. Яка головна думка всієї статті? Знайди в тексті уривок або речення, де автор говорить про найголовніше.

7. Що нового ти взнав з прочитаного?
Категорія: вчитель - учню | Переглядів: 632 | Додав: :) | Дата: 05.12.2011

   Як готувати письмове домашнє завдання
з української мови



1. Обов'язково проведи роботу над помилками, які ти зробив при виконанні попереднього письмового завдання. Використовуй пам'ятку роботи над помилками.
2. Повтори правило, яке ти забув. 
3. Повтори задане правило. 
4. Придумай свої приклади, запиши їх. Перевір, чи правильно ти записав слова, застосовуючи це правило. 
... Читати далі »
Категорія: вчитель - учню | Переглядів: 751 | Додав: :) | Дата: 05.12.2011

   Алгоритм роботи над помилкою

1. Побачити орфограму в слові.

2. Визначити перевіряється вона чи ні. Якщо так, то до якої граматико- орфографічної теми вона відноситься, пригадати правило.

3. Перевірити орфограму.

4. Написати слово і здійснити самоперевірку.

5. Навести свої приклади слів на цю орфограму.

6. Скласти речення з цим словом.
Категорія: вчитель - учню | Переглядів: 592 | Додав: :) | Дата: 05.12.2011

    Секрети спілкування

1. Називай друга по імені, і він звертатиметься до тебе так само! 

2. Будь уважний до тих, хто тебе оточує, і люди поважатимуть тебе!

3. Будь ввічливий, і у тебе буде багато друзів!

4. Умій уважно слухати іншого, і ти зможеш взнати багато нового!
5. Умій поставити себе на місце іншого, і ти зможеш зрозуміти його
.
Категорія: вчитель - учню | Переглядів: 674 | Додав: :) | Дата: 05.12.2011

              7 порад учню
 




Порада перша і найтяжча
Ніколи не намагайтеся отримати все і відразу.
Пам'ятайте, що успіх - це насамперед праця.
Не вірте красивим фільмам, де щоб досягти успіху
досить бути вродливим чи багатим.



Порада друга - про любов
Обов’язково зміни своє відношення до людей, які тебе оточують.
Хочеш, щоб тебе любили люди - полюби їх сам.
Подумай, чи подобаються особисто тобі егоїстичні, 
нете ... Читати далі »
Категорія: вчитель - учню | Переглядів: 513 | Додав: :) | Дата: 05.12.2011

      Кодекс честі учня

- Вчитися не заради оцінки, а для здійснення гуманних, патріотичних цілей і досягнень.

- Направляти свою навчальну діяльність на глибоке оволодіння знаннями з основ наук, бути ініціативним, самостійним, найповніше виявляти себе.

- Дотримуватися вимог школи, правил внутрішнього розпорядку, гідно вести себе.

- Бути ввічливим у спілкуванні з товаришами, учителями, старшими людьми, шанобливо ставитися до батьків.

... Читати далі »
Категорія: вчитель - учню | Переглядів: 519 | Додав: :) | Дата: 05.12.2011

    Поради з самовиховання


1. Коли берешся за будь-яку справу, подумай: який результат повинен отримати.
2. Записуй згідно з важливістю свої термінові справи, які маєш виконати протягом тижня, дня.

Берись за справу сміливо і не відступай, поки її не виконаєш.

Якщо в кінці тижня або цього дня залишаються не виконаними один чи два запланованих тобою пункти, перепиши їх у план на наступний тиждень(наступний день).
3. Візьми собі за правило обов’язково аналізувати: чому саме ти не виконав той чи інший пункт.

Намагайся сам усувати причини невиконання.

Спочатку це вважатиметься важким, але з часом ти зрозумієш, що головне – це правильно оцінювати свої си ... Читати далі »
Категорія: вчитель - учню | Переглядів: 933 | Додав: :) | Дата: 05.12.2011

   Права та обов’язки учнів
Учні мають право: 
- на вибір форми навчання, факультативів, спецкурсів, позашкільних та позакласних занять; 
- на користування навчально-виробничою, науковою, матеріально-технічною, культурно-спортивною та лікувально-оздоровчою базою навчального закладу; 
- на доступ до інформації з усіх галузей знань; 
- брати участь у різних видах науково-практичної діяльності: конференціях, олімпіадах, виставках, конкурсах тощо; 
- брати участь у роботі органів громадського самоврядування навчального закладу; 
- брати участь в обговоренні і вносити власні пропозиції ... Читати далі »
Категорія: вчитель - учню | Переглядів: 997 | Додав: :) | Дата: 05.12.2011

    Робота над помилками

1. Пропуск букв, замiна одних букв iншими.  
Випиши слово правильно, подiли на склади, пiдкресли голосні.

2. Перенос слiв. 
Випиши слово правильно, поділи на склади, подiли на склади для переносу, вкажи всi можливi способи переносу цього слова.

3. Правопис слiв з йо, ьо. 
Випиши слово правильно, добери два слова з таким буквосполученням, запиши їх.

4. Праволис слiв з буквосполученням дж, дз. 
Випиши слово правильно, добери два слова з таким буквоспол ... Читати далі »
Категорія: вчитель - учню | Переглядів: 774 | Додав: :) | Дата: 05.12.2011

      Комплекс вправ для очей
для профілактики комп’ютерного 
зорового синдрому

Наказ Міністерства охорони здоров’я України 
та Міністерства освіти і науки України від 09.03.2004р. №121/185



Примiрний перелiк вправ для зняття зорової втоми, що виконується вдома
... Читати далі »
Категорія: вчитель - вчителю | Переглядів: 630 | Додав: :) | Дата: 05.12.2011

 Повчання Володимира Мономаха дітям

Стався до інших так, як хочеш, щоб ставилися до тебе.

Зміцнюй тіло і душу, просвітлюй розум.

Працюй так, щоб після тебе нічого не переробляли.

Будь завтра кращим, ніж ти є сьогодні.

Не давай сильним принижувати слабких.

Не залишай хворих, не забувай про бідних.

Не май гордині ані в розумі, ані в серці.

Пізнавши все добре, пам’ятай, а чого не знаєш – тому навчайся.
Живи для Батьківщини та люби людство.


... Читати далі »
Категорія: вчитель - учню | Переглядів: 928 | Додав: :) | Дата: 05.12.2011

         Як скласти план оповідання?
Пам’ятка
1. Прочитайте оповідання.

2. Розділіть його на смислові частини.

3. Знайдіть головне в кожній частині.

4. Придумайте заголовок до кожної частини.

5. З придуманих заголовків запишіть план

оповідання.

6. Запишіть оповідання за планом.


Категорія: вчитель - учню | Переглядів: 1027 | Додав: :) | Дата: 05.12.2011

     Як вивчити вірш напам’ять

1. Уважно двічі-тричі прочитай увесь вірш.

2. Обміркуй зміст твору, умовно розділи його на смислові частини.

3.У кожній такій частині правильно визнач інтонацію, з якою будеш читати, розстав логічні наголоси, визнач паузи та темп читання.

4. Навчися читати вголос, дотримуючись цих вимог, спочатку кожну частину, а відтак увесь вірш.

5.Тепер без допомоги підручника спробуй пригадати вірш, повтори кожну частину по пам'яті.

6. Візьми книжку. Читаючи напам'ять ... Читати далі »
Категорія: вчитель - учню | Переглядів: 770 | Додав: :) | Дата: 05.12.2011

  Як писати твір

1. 3 кількох запропонованих тем обирай не найлегшу, а ту, яка тебе цікавить і хвилює.

2. Добре обдумай тему, визнач, який обсяг матеріалу вона охоплює.

3. Визнач основну думку майбутнього твору, намагайся зберегти її під час роботи над твором.

4. Склади план, чітко та стисло сформулюй думку кожного пункту. Не забувай, що назва основної частини в складному плані - це теза, яку потрібно довести.

5. Підбери епіграф, який висловлює основну думку твору.

6. Напиши вступ, який би доречно розпочинав тему. На початку твору вислови головну думку, потім обґрунтуй ЇЇ, доповни фактами із твору, у разі потреби наведи цитати.

7. Стеж з ... Читати далі »
Категорія: вчитель - учню | Переглядів: 388 | Додав: :) | Дата: 05.12.2011

        Не хочет любить Пушкина!

Переспрашивает всякую ерунду.

Ув. родители! Подстригите вашего ребенка. Хочется посмотреть ему в глаза!

... Читати далі »

Категорія: вчитель - вчителю | Переглядів: 613 | Додав: :) | Дата: 05.12.2011

          Як писати реферат

1. Визначити адресата і мету спілкування.

2. Дібрати відповідну літературу.

3. Опрацювати дібрані джерела з робочими стисли ми помітками, закладками в книжці.

4. Скласти план відповідно до обсягу реферату (його пункти розкриваються приблизно на однаковій кількості сторінок).

5. Оформити яскравий, привабливий вступ.

6. Дати перелік основних висновків, узагальнень та рекомендацій.

7. Оптимальний обсяг реферату - 10-12 друко¬ваних сторінок. Такий реферат потребує для усного викладу перед аудиторією 10-15 хв.

8. Під час усного виступу краще розповідати, а не читати реферат. Для ць ... Читати далі »
Категорія: вчитель - учню | Переглядів: 549 | Додав: :) | Дата: 05.12.2011

                             Як запам’ятати те, що читаєш?

1. Перш за все треба бути максимально спокійним. Інакше тобі важко буде сконцентруватися. Читай уважно!

2. Читай з олівцем в руках і відзначай важливі положення, які б ти хотів запам’ятати.

3. Щоб запам’ятати смисл тексту, який здається надто важким, спробуй такий спосіб: уважно читай кожну фразу і переписуй її на свій манер, у своєму стилі. Якомога простіше, хай навіть і багатослівно. Під час ... Читати далі »
Категорія: вчитель - учню | Переглядів: 513 | Додав: :) | Дата: 05.12.2011

  Як надовго запам’ятати навчальний матеріал?

Поради для учнів
Виділяй, співвіднось і групуй матеріал – хто добре усвідомлює, той добре запам’ятовує і довго пам’ятає.
Якщо отримав завдання у вівторок, а відповідати потрібно в п’ятницю, не чекай четверга – вивчи одразу, а напередодні тільки повтори.
Завчай і повторюй невеличкі шматки ще доти, як матеріал почав забуватися. ... Читати далі »

Категорія: вчитель - учню | Переглядів: 455 | Додав: :) | Дата: 05.12.2011

       Пам’ятка з виконання домашніх завдань

Перевір записи у зошитах та чітко уяви, які треба виконати дії і якого треба досягти результату.

Згадай зміст матеріалу, викладеного вчителем, знайди в підручнику

правила , принципи, які потрібно застосувати.

Уяви, як будеш виконувати завдання, знайди в ньому спільне з тим, що виконувалося на уроці, склади мислений план дій.

Виконай заплановані дії та виділи одержаний результат.

Перевір, в чому співпдає, а в чому не співпадає одержаний результат потрібному , оціни його.

Якщо результат дій не задовільняє і завдан ... Читати далі »
Категорія: вчитель - учню | Переглядів: 395 | Додав: :) | Дата: 05.12.2011

   Шановні відвідувачі!!!
Вітаю Вас на сторінках мого блогу! Тут ви знайдете багато цікавого матеріалу, 
який допоможе у навчанні   школярам,  у підготовці до уроків - вчителям, а також широкому колу відвідувачів...


Переглядів: 341 | Додав: :) | Дата: 05.12.2011

Календар

Музика

Меню сайту

Пошук

Друзі сайту

Хмаринка тегів

Варто замислитись

Сайт існує

Цей день в історії

Новини МОНУ

Методичний портал


«Методичний портал»

Освіта

Опитування

Що мене цікавить на сайті?
Всього відповідей: 7

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0