Нинішній час для досягнення щастя особливо потребує сильних особистостей. Сила їх у доброзичливості та вмінні контактувати з іншими людьми, у здатності програвати, не озлоблюючись, спостерігати за успіхом друзів, не заздрячи. Ця сила іншого ґатунку, ніж зло та агресія. Вона здатна принести дитині щастя. Не тиском і владою, не покаранням і страхом, а доброзичливою увагою до дитини та її проблем можна допомогти їй позбутися озлобленості та агресивності. Справді сильною особистістю є особистість відкрита, доброзичлива, добра.
1.Любіть дитину. Не забувайте, що їй необхідна Ваша ласка: обіймайте, цілуйте, гладьте по голівці. Знаходьте радість у спілкуванні з дитиною.
2. Безпосереднє спілкування з дорослими, приклад дорослих, наслідування їх – суттєвий фактор морального формування особистості.
3.Значну роль відіграє вплив дорослих на адекватне ставлення дитини
... Читати далі »
Борис Жебровський: 21 думка про школу (Із книги «Сам собі думаю»)
1. Раніше у школі вчилися списувати, тепер – вгадувати. * * * 2. В історії держав так багато ідіотизму і ненависті, що краще у школі вивчати легенди і міфи. * * * 3. Вже у школі треба вчити переучуватися. * * * 4. Я б створив ще одне міністерство – Міністерство порятунку дитячої мрії, і підкорив би йому усі інші. * * * 5. Коли на початку реформ надягають штани через голову – важко що-небудь змінити: і ходити незручно, і перевдягатися на людях соромно. * * * 6. Дошкільну освіту треба вважати вищою, всі інші – загальними і професійними. * * * 7. Уміння визнавати свої помилки – ось чому треба вчити в школі. * * * 8. Хочу відкрити школу, де вчать читати між рядків. * * * 9. Мови вивчив, а що сказати на ни
... Читати далі »
На цьому сайті в розділах "Каталог файлов", "Каталог статей" ви зможете знайти багато цікавої інформації для підготовки до уроків з української мови та літератури! Бажаю успіху!
1. Дізнайся як можна більше про різні професії (інформація від вчителів, психолога, батьків, знайомих з літератури, Інтернету і т.п.), щоб було із чого вибирати. 2. Склади для себе оглядову схему для орієнтації в світі професій. Не забудь включити в неї інформацію про основні вимоги, які ставить професія до особистих якостей людей.
3. Збери інформацію про те, які професії користуються попитом сьогодні на ринку праці, і які будуть потрібні через 3-5 років.
4. Розглянь можливості і обмеження, які обумовлені особливостями твоєї сім'ї, а також можливості
... Читати далі »
Шановні батьки! Давайте вчитися виховувати наших дітей, пізнавати те, чого ми не знаємо, знайомитись з основами педагогіки, психології, права, якщо насправді любимо своїх дітей і бажаємо їм щастя. Ці рекомендації допоможуть вам швидше набути батьківської мудрості.
1. Ніколи не кажіть, що у вас немає часу виховувати свою дитину, бо це означатиме: мені ніколи її любити.
Рекомендації батькам учнів середніх класів щодо підготовки домашніх завдань
1. Намагайтеся створити умови, які полегшують навчання дитини:
- побутові ( повноцінне харчування, режим, спокійний сон, затишна атмосфера, зручне місце для занять); - емоційні ( демонструйте віру в дитину, не втрачайте надії на успіх, виявляйте терпіння, не ображайте в разі невдач); - культурні (забезпечте дитину довідниками, словниками, посібниками, атласами, книгами зі шкільної програми; разом дивіться навчально-пізнавальні програми, обговорюйте побачене). ... Читати далі »
Существуют заболевания, которые чаще всего развиваются в школьные годы. Среди них - близорукость и астигматизм, занимающие одни из первых мест. Как их избежать?
При близорукости (миопия) плохо различаются предметы, расположенные на дальнем расстоянии. Как объясняют офтальмологи, изображение приходится не на определенную область сетчатки, а расположено в плоскости перед ней, поэтому оно воспринимается как нечеткое. Происходит это из-за несоответствия силы оптической системы глаза и его длины. Обычно при близорукости размер глазного яблока увеличен, и чем больше это увеличение, тем сильнее близорукость.
Астигматизм связан с нарушением формы хрусталика или роговицы, в результате чего теряется способность к четкому видению (предметы видятся расплывчатыми). Заболевание разви
... Читати далі »
Як готувати письмове домашнє завдання з української мови
1. Обов'язково проведи роботу над помилками, які ти зробив при виконанні попереднього письмового завдання. Використовуй пам'ятку роботи над помилками. 2. Повтори правило, яке ти забув. 3. Повтори задане правило. 4. Придумай свої приклади, запиши їх. Перевір, чи правильно ти записав слова, застосовуючи це правило. ... Читати далі »