Порада перша і найтяжча Ніколи не намагайтеся отримати все і відразу. Пам'ятайте, що успіх - це насамперед праця. Не вірте красивим фільмам, де щоб досягти успіху досить бути вродливим чи багатим.
Порада друга - про любов Обов’язково зміни своє відношення до людей, які тебе оточують. Хочеш, щоб тебе любили люди - полюби їх сам. Подумай, чи подобаються особисто тобі егоїстичні, нете
... Читати далі »
- Вчитися не заради оцінки, а для здійснення гуманних, патріотичних цілей і досягнень.
- Направляти свою навчальну діяльність на глибоке оволодіння знаннями з основ наук, бути ініціативним, самостійним, найповніше виявляти себе.
- Дотримуватися вимог школи, правил внутрішнього розпорядку, гідно вести себе. - Бути ввічливим у спілкуванні з товаришами, учителями, старшими людьми, шанобливо ставитися до батьків.
1. Коли берешся за будь-яку справу, подумай: який результат повинен отримати. 2. Записуй згідно з важливістю свої термінові справи, які маєш виконати протягом тижня, дня.
Берись за справу сміливо і не відступай, поки її не виконаєш.
Якщо в кінці тижня або цього дня залишаються не виконаними один чи два запланованих тобою пункти, перепиши їх у план на наступний тиждень(наступний день). 3. Візьми собі за правило обов’язково аналізувати: чому саме ти не виконав той чи інший пункт.
Намагайся сам усувати причини невиконання.
Спочатку це вважатиметься важким, але з часом ти зрозумієш, що головне – це правильно оцінювати свої си
... Читати далі »
Права та обов’язки учнів Учні мають право: - на вибір форми навчання, факультативів, спецкурсів, позашкільних та позакласних занять; - на користування навчально-виробничою, науковою, матеріально-технічною, культурно-спортивною та лікувально-оздоровчою базою навчального закладу; - на доступ до інформації з усіх галузей знань; - брати участь у різних видах науково-практичної діяльності: конференціях, олімпіадах, виставках, конкурсах тощо; - брати участь у роботі органів громадського самоврядування навчального закладу; - брати участь в обговоренні і вносити власні пропозиції
... Читати далі »
Комплекс вправ для очей для профілактики комп’ютерного зорового синдрому Наказ Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 09.03.2004р. №121/185
Примiрний перелiк вправ для зняття зорової втоми, що виконується вдома ... Читати далі »
1. 3 кількох запропонованих тем обирай не найлегшу, а ту, яка тебе цікавить і хвилює.
2. Добре обдумай тему, визнач, який обсяг матеріалу вона охоплює.
3. Визнач основну думку майбутнього твору, намагайся зберегти її під час роботи над твором.
4. Склади план, чітко та стисло сформулюй думку кожного пункту. Не забувай, що назва основної частини в складному плані - це теза, яку потрібно довести.
5. Підбери епіграф, який висловлює основну думку твору.
6. Напиши вступ, який би доречно розпочинав тему. На початку твору вислови головну думку, потім обґрунтуй ЇЇ, доповни фактами із твору, у разі потреби наведи цитати.
1. Перш за все треба бути максимально спокійним. Інакше тобі важко буде сконцентруватися. Читай уважно!
2. Читай з олівцем в руках і відзначай важливі положення, які б ти хотів запам’ятати.
3. Щоб запам’ятати смисл тексту, який здається надто важким, спробуй такий спосіб: уважно читай кожну фразу і переписуй її на свій манер, у своєму стилі. Якомога простіше, хай навіть і багатослівно. Під час
... Читати далі »
Поради для учнів Виділяй, співвіднось і групуй матеріал – хто добре усвідомлює, той добре запам’ятовує і довго пам’ятає. Якщо отримав завдання у вівторок, а відповідати потрібно в п’ятницю, не чекай четверга – вивчи одразу, а напередодні тільки повтори. Завчай і повторюй невеличкі шматки ще доти, як матеріал почав забуватися. ... Читати далі »